4 de gener del 2008

3 mesos

Avui aquests forats fan 3 mesos, i volia celebra-ho amb vosaltres, que mica a mica els aneu omplint d'il·lusió, saviesa, companyia, esperança, diversió i moltes més coses.



Ja ho sé no tinc espera a fer l'anyet, però és que encara queda molt!!

Per celebrar-ho, publico en format d'índex el meu conte, més conte, per dimensions, temps i esforç... Així de pas facilitaré la seva lectura per apartats :D

Gràcies per ser aquí!

I donarem una mica de color, amb un treball manual de quan era petitet, que l'altre dia el mirava, el volia penjar, però no hi tenia cabuda per un post ell solet jeje així que em sembla que aquí encaixa una mica, potser per la semblança de la noia, amb la Gwen que jo imagino, o potser per l'amor impossible, àngels i dimonis, gats i rates o gates i ratolins, qui sap ;P


5 comentaris:

iruNa ha dit...

Moltes felicitats!!! No s'arriba a un any sense abans haver passat pels tres mesos! M'ha fet molta gràcia el vídeo del youtube.. jeje
Espero poder seguir llegint els teus posts durant molt temps més!!
una abraçada!

Boira ha dit...

Ei! Moltes felicitats pels tres mesets!!

Una abraçada!

Robertinhos ha dit...

doncs res noi, que celebris molts mesos més!

per cert, pas mal el dibuixet eh? Jo era horrible a plàstica!

Uribetty ha dit...

Felicitats per aquests 3 mesos i que en siguin molts més!!
Salut!

[anonymous writer] ha dit...

Gràcies a tots, jo també espero estar per aquí força temps, i mirant d'aportar alguna cosa positiva.