18 de gener del 2008

Forats de colors

8 comentaris:

iruNa ha dit...

Jo... puc quedar-me'ls tots? jeje...

Déjà vie ha dit...

et proposo un tracte. Si m'envies la plantilla sns res escrit, et canvio akst meme q m'has passat per un altre q ara se'm acaba d'ocudir. jejeje (na mika loka si q stic). Q cadascu posi el q sent o el q representa akst color. K et sembla? acceptes? ;)

[anonymous writer] ha dit...

Iruna, jo te'ls donaria tots.

La veritat és que la idea és que diguéssiu quins sentiments us desperten a vosaltres els colors, però millor espereu que la Déjà vie ens preparar un meme com cal, oi?

Accepto!!

aiguamarina ha dit...

Jo recomanaría posar més colors i en tons diferens, que d'emocions en tenim un sac :)

Besets

[anonymous writer] ha dit...

jeje veig que t'agraden els memes més llargs, eh? ;b

Molts besets Aiguamarina

Anònim ha dit...

però el verd tb es tranquilitat per això les parets dels instituts molts cops ho són, i per això era sempre el color de la meva habitació, ma mare deia: el verde amansa a las fieras....

samain ha dit...

Segurament els pintors dels aularis del Campus Nord de la UPC, no sabien això de la teràpia dels colors: us imagineu una aula de grades, amb un fons GROC! TARONJA! ROSA-SALMÓ! o LILA! (s'han de llegir amb veu alta i aguda, així us podeu imaginar com és el color realment) i a sobre la mega pissara?

[anonymous writer] ha dit...

Així Mercè, hem d'entendre que ets una fiera? jeje

Doncs Samain, es podria pintar una grada de cada color, no? :b

Una abraçada noies!