29 de desembre del 2007

Acomiadant el 2007.

Sembla que toca fer balanç de l'any que acaba, per això en faré un petit comentari, tot i que l'important és preparar-se per viure el nou any 2008.

El 2007 no serà un any fàcil d'oblidar. Almenys a nivell personal, no pas mundial, que aquests ja es comenten en altres llocs. El meu ha sigut un any carregat d'emocions. Un any molt sentimental. Un any ple de contrastos, amb coses molt positives i coses molt negatives. Un any realment viu, en el que han passat moltes coses. He conegut molta gent nova i cultures diverses (incloent la gent de la blogosfera). He fet petits viatges per gaudir i grans viatges interiors per resituar-me. Així que acabo l'any amb la preparació d'alguns projectes, que implicaran canvis importants en la meva vida.

Així que el 2008 es preveu un any entretingut. ;b

Desitjo a tothom, un bon any 2008 i que superi el 2007 en tot, i si en algunes coses és impossible superar-les, doncs que les mantingui.

Salut i peles (que es noti que sóc Català!).

9 comentaris:

Boira ha dit...

Doncs mira, jo podria fer un balanç del 2007 molt semblant al teu...
Que tinguis una molt bona entrada d'any.

aiguamarina ha dit...

Que no sigui dit doncs!!!

Robertinhos ha dit...

bon 2008!
el fer balanç jo el deixo per més endavant. sol esperar que el 2008 superi el 2007

Déjà vie ha dit...

jajajaja m'ha agradat aixo d salut i peles, q es noti q soc català. Bon any maco!!

Anònim ha dit...

Et desitjo molta sort en els teus nous projectes, encara q estic segura q la tindràs.

I tens raó, el 2007 ha sigut molt intens, moltíssim.

Bon Any Nou, per tu tb... fins després ;-D

Abi ha dit...

moltes, moltes peles!!!! ja ja ja :-)

[anonymous writer] ha dit...

Gràcies a tots!! Jo també espero que es compleixin els vostres desitjos aquest 2008.

Fins aviat!!!

Anònim ha dit...

Realment estic d'acord amb tu, el meu 2007 ha sigut un any d'intensitat sentimental brutal!!! ... i (espero i desitjo que) el 2008 continuarà en augment i amb coses encara més bones.

Molt bon 2008 per tu, (tot i que ets un home amb sort ;p) et desitjo que tots els projectes i somnis que tinguis els puguis realitzar aquest any, de debó, i tu ho saps, et desitjo de tot cor tot el bo i millor per aquest any i l'altrre, i l'altre,...!!!


pd. perdona'm, avui estic "toveta"

[anonymous writer] ha dit...

Gràcies petita i ja veuràs que el 2008 serà millor que el 2007, i no et donarà temps de estar toveta!

Un petonet guapa!