14 de desembre del 2007

Motxilla Faifocs v.1 (beta)


Nooo!!!! Que no sóc pas piròman jo!! Com si no em coneguéssiu... bé, teniu raó, la majoria no em coneix de res :D

Motxilla Faifocs versió 1, sí, 1 vol dir que n'hi haurà més... però no cal espantar-se (i beta: vol dir versió en fase de proves). Ara sí, això si que ho té, que ve incorporat amb el sistema operatiu Forats, però si el Billy ho fa, jo... perquè no? apa denuncieu-ho si voleu, valents, que per començar tindré uns anys d'avantatge, puta burocràcia pensareu, doncs sí, i teniu raó, però és el que hi ha.

Enteneu ara el tema Faifocs? doncs és possible, que de tant en tant, en provoqui algun, quan n'estigui fins les pilotes, i només per emprenyar el personal, i el més important per desfogar-me. Així que agafaré algun tema de la Motxilla i vinga a cremar.



(...la interface és una mica rudimentària, però que hi farem...)

>> MFFv1beta.exe
>> Procedeixi a la instal•lació del programa...
>> Estic d'acord amb les condicions especificades.
>> [Següent] [Cancel•lar]

>> Acceptat...
>> Instal•lant... 0%
>> ||||| 25%
>> |||||||||| 50%
>> ||||||||||||||| 75%
>> |||||||||||||||||||| 100%
>> Agafi tema de la motxilla: _
>> Ha escollit NoOigo.text
>> Cremant... 0%
>> Suposo que sóc un bon Català. Per aquestes dates posem el caganer al pessebre. Fem cagar el tió (i ens hi deixem la setmanada, i això que som garrepes). Doncs, per no ser menys, jo, avui també cago, i avui em cago amb les companyies telefòniques. La millor... cremada. Vine et done'm mòbil gratis, i una merda gratis... un any de fidelitat a la companyia, o sea se... lease al dorso (o lletra petita) un any de putades s.a. sense dret a queixar-se. A més ara ja no tenim un telefon, ara tenim una aparell de publicitat mòbil, tititit, vodafone le informa... tititit el seu banc l'hi informa que s'ha passat gastant amb la targeta... tititit Tens un missatge d'una persona que el vol coneixer, envia ok al 5555 i et posaràs en contacte amb ella... Però això que és? D'on cony treuen el meu numero? I Llavors et truquen d'altres companyies, i t'ofereixen la lluna, si mòbil nou gratis, tarifes més barates, tarifes per grups d'amics, internet, 3G (perquè vull jo 3G, si no trobo un sol G a les noies, sí, el famós punt). I llavors encara et diuen, però no veus que ets tonto si no et canvies? ...perdona m'has dit tonto? sí imbècil, que no veus que si no et canvies perds diners... i seguidament em pregunta, tens fills? doncs no, però en voldràs tenir? doncs sí algun dia... (jo flipant) ...doncs ells agrairan que comencis a estalviar... aiiii la ostia... fins aquí podíem arribar, bé, millor no hi penso més, que em posaré de mala llet, i no ho vull. Vaaaaal!!! Teniu raó, tot això, és perquè tinc mòbil i fa dies que no sona, ...que trist :( ...Penseu que és la versió beta :b
>> |||||||||||||||||||| 100%
>> Sortint...

FI.


És la meva petita creuada de David contra Goliat.



jeje sí, ja ho sé... estic fatal!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

...cu-cut cu-cut... tiene un mensaje nuevo ;p

posa't les piles guapo, que les vacances estan a la cantonada hi ha moltes coses a fer!

no tindràs temps per està pensant en el mòbil.

[anonymous writer] ha dit...

Jeje Gràcies petita, ja tinc ganes de fer el viatget ;D

Anònim ha dit...

ringggggggggggggg ringggggggggggggg

perdoni esta en...

res, escolta Llamadas a medianoche d'en Fernando Delgadillo, es per que sonriguis mentrestant.

a mi m'agrada que quasi no em soni el móbil, per qué quan sona, és d'algú a quí em fà il.lusió sentir.

Una abraçada

[anonymous writer] ha dit...

Sí, sí aquí estic ;)

M'ha fet il.lusió que sonés, el bloc jeje

He buscat per sobre la cançó i encara no l'he trobat, però la buscaré, que les altres lletres que he sentit estaven força bé

Un abraçada per tu també.