20 de desembre del 2007

Deduccions


Ja és aquí, el blocaire invisible és a la cantonada, però ben amagat, perquè tot i que treu el cap, encara no l'he enxampat. Els instints, que algú diu que són tant marins, i algunes gotetes d'aigua, m'indiquen que és l'Aigua marina. El perquè d'aquestes sensacions ni jo mateix les conec. He passejat per els blocs de la gent. Déjà vieeee!!! vaja cagada no? ara ja sé que no ets tu. La Joana ho ha posat molt fàcil, tot i que crec que el seu amic no figura a la llista de l'Alepsi. Certes pistes musicals, m'indicaven que potser la gospeliana Alepsi, hi estava darrera, però després de que el meu blocaire invisible va confessar-me que no canta per no molestar als veïns, he pensat ...això és una pista?? si fos així vol dir que forma part de la élite formada per les histories veïnals. Així que he anat porta per porta, recorrent tota l'escala, resultat: cap de revelador, però si que han caigut algunes opcions. No entro en el sexe del Veí sóc massa mascle :D No pot ser en Clint, perquè fa poquet que ens llegim, si m'ha arribat a llegir mai ;) , les noies de l'escala anteriorment descartades... i així uns quants més, per tant tot em porta cap al Gatot de l'edifici :P

Així què faig? faig cas al instint? o a les deduccions? o potser no n'hauria de fer cas ni a un ni al altre, vosaltres que en penseu?

Aigua marina o Gatot o Invisible(de veritat) ???

Doncs això és el que tenia pensat penjar ahir, però una nova pista, i un concertillo d'última hora, van fer que no pengés res.

De la nova pista n'extrec que és una veterana del joc, que l'any passat la van descobrir abans d'hora. El que deixa fora de joc al meu instint ja que l'Aigua marina és una novata :) i al Gatot, per ser gatot i no gateta :( Per tant és l'Invisible, de veritat.

Vaja, perdut una altra vegada, torno a la recerca per la blogosfera.

Pobreta Alepsi, l'han tornat a descobrir, però aquest cop ha aguantat fins l'últim dia, a la tercera va a la vençuda Alepsi, ànims! jeje

(...i si la cago ...em retiro ;D)

______________________


Ara una pista, a quí li faig jo, com que ha estat amagat tots aquests dies, aquesta segona pista és totalment reveladora tenint en compte la primera.

I era una pista. Massa evident, massa fàcil.

I era un... escriptor anònim.

Déjà vie no diguis res... jeje

Aquest cop l'únic que ha de fer, és treure al cap en el meu bloc i llegir-me :_(

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, jajajaja vaja despistes duus...

Per cert una pregunta, per qué escrius el nick separat? es una pedra preciosa o semipreciosa, ara no t'ho sé dir.

Deixaré una pista jo... o patinaré.

jejejejej

besets!

[anonymous writer] ha dit...

Aaaaaggghhhhh!!! M'esteu tornant boig!! Ja no sé què pensar!!

Sort que demà ja s'acaba l'intriga ;b

Aiguamarina, doncs no ho sé, suposo que no vaig pensar en una pedra, sinó en l'aigua del mar, per allò de gotes d'aigua, no sé...

Però tractant-se de tu, la pedra no és ni preciosa ni semipreciosa, és superpreciosa!

jeje

ai!! ...aquests besets!! molts petonets guapa!!

Anònim ha dit...

en breus minuts s'acaba l'espera