14 de desembre del 2007

El temps passa volant

Tic tac
Avui he decidit fer-ho.
Sí avui ho faig.
Bé, millor demà que estic més lliure.
Sí, sí demà ho encarrego, que encara tinc temps.
Així també em sortirà més barat.
I tindré un munt de temps per organitzar el viatge.
...
Tic tac
Ostres, em falta roba de temporada.
Ja està viatge encarregat.
No hi ha marxa enrere.
Hauré d’anar de compres.
Demà m’acosto al centre comercial.
...
Tic tac
Que maques les sabates noves.
Com m’he firat.
Ara només falta, fer el itinerari turístic.
Museus i parcs botànics.
...
Tic tac
No em decideixo, quantes coses a visitar.
Reviso bitllets, reserves i caducitats dels documents.
Busco la targeta menys utilitzada aquest més, per endur-me-la.
...
Tic tac
He de fer-me la maleta.
Preparar la càmera digital, que l’altre és massa bona.
...
Tic tac
Ja sóc a l’aeroport.
...
Tic tac
...
Tic tac
Tic tac
Tic tac
...
merdaaaaaaa!!! ja ha passat!!!

5 comentaris:

Déjà vie ha dit...

jajajajaj i es pot saber el destí o només era pel plasmar la rapidesa dl temps?

Anònim ha dit...

i on has anat???

jo tb estic planejant un viatge... espero que el temps no em passi tan rapid com a tu! encara tinc temps per fer totes les compres!

[anonymous writer] ha dit...

Jeje

Era només per plasmar la rapidesa del pas del temps, però per un viatge que tinc preparat, aquí a la cantonada.

Tant temps planificant i en dos dies ja haurà passat aiiixxx...

Aniré a passar el Nadal a Amsterdam, aquest tany sí, toca passar fred :D

Ja m'informaràs d'on vas blogaire invisible.

Petonets!!

iruNa ha dit...

Si noi, és ben bé així! m'ha fet molta gràcia aquest final, ho has plasmat molt bé!!!
Jo també estic preparant un viatge per cap d'any... i em temo que encara passaré més fred que tu!! (ja us informaré en el moment oportú)
una abraçada!

[anonymous writer] ha dit...

Més fred? on vas? als Països Nòrdics? a Sibèria? o directament al Pol Nord?

:D

esperem més noticies Iruna, una abraçada!!