11 de desembre del 2007

Un foradet a l'actualitat musical


SeeqPod Music beta - Playable Search

5 comentaris:

iruNa ha dit...

Caram! tres cançons de cop, això sí que és un post musical!! jeje
M'agraden totes, però si les hagués d'ordenar, sense cap mena de dubte faria un canvi i posaria la segona en la primera posició. És que em té el cor robat... m'encanta, em fa posar la pell de gallina i m'emociona. (serà que sóc una fan de la sèrie Anatomia de Grey??jeje)
Gràcies per regalar-nos el poder compartir aquestes cançons!

Anònim ha dit...

a mi m'agrada més aquesta ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ymG3eQempnI

vaaale vale, ho sé, molt molt actual no és. però es preciosa.

[anonymous writer] ha dit...

Gràcies Iruna! No les tinc pas ordenades per preferència, només era per destacar algunes de les que més sonen actualment.

Quina 'ilu'! El meu/meva blogaire invisible, que detallista, i sí la cançó que poses és preciosa! Tingues compte perquè vigilo tots els teus passos i al final et descobriré jeje

Uribetty ha dit...

Estàn molt bé les cançons, les havia sentit algún cop però no senceres i valen la pena.
Salut!

[anonymous writer] ha dit...

Salut Uribetty, celebro veure't per aquí!