21 de desembre del 2007

Regal


El primer és el primer... una miqueta de música per animar la situació...



Hola! Per fi arribat el dia! El dia de descobrir l’amic invisible. Doncs bé, fora giravoltes que ja tenim ganes d’anar al gra... Doncs jo sóc l’amic invisible de Athaelion.

El bloc de Relats conjunts, em va donar la oportunitat de conèixer gent nova. I la veritat és que m’hi heu acollit molt bé. Llavors l’Alepsi ha muntat de nou aquesta iniciativa, que sincerament, tenia el meus dubtes sobre la seva eficàcia, però veien els de l’any anterior em vaig animar a participar. I la veritat, és que ha sigut molt divertit fer-ho, m’alegro d’haver-me decidit.

En el sorteig em va tocar l’Athaelion, ui!! Aquest no el conec, doncs res, em va tocar investigar una miqueta per mirar de conèixer més d’ell, però últimament ha estat fora de línia, així que m’he limitat a remenar-li el bloc, i fer una mica el tafaner. I he pensat que tot i la distància i els medis, podria mirar de regalar-li quelcom que sigui un record durador i útil. Així que amb una mica de col•laboració de part teva. Tindràs un punt de llibre casolà. Només cal que imprimeixis les dues cares del punt, retallar-les, enganxar-les i plastificar-les ...i ‘voilà’ ja tens el teu punt de llibre.

Ah!! Aquest no és un punt de llibre qualsevol, aquest és un punt màgic, no és un punt per posar només un llibre, que també, és un punt per posar en la vida. En aquells moments de la vida en que siguis feliç, posa-hi aquest punt, així quan tinguis moments no tant bons, podràs estirar del punt i retornar per uns moments a allò que tant feliç et feia, i recordar-ho uns instants, així podràs retornar a la realitat amb les forces renovades.

Espero que t’agradi :D

(clicar imatge per fer gran i poder imprimir-los)

Per davant...



Per darrera...


...del teu blocaire invisible anonymous witer!

4 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

Coi! Bon regal, sí senyor!

MaRiNa ha dit...

sisi bon regal!

i si passes per la meva casa virtual.. en trobaràs un per a tu! ;)

Déjà vie ha dit...

ostres quin regal mes maco. M'ha encantat, punt de llibre i de felicitat a la vida, que poetic... oooooh! ei prepara una mika d musica per endur, que t'esperem a casa. No triguis!

[anonymous writer] ha dit...

Gràcies! només intentava que fos un regal útil!

;b