15 de juliol del 2008

Foradet al bany

Imatge de Daniel Peci

L'aigua et cau esquena avall. El soroll de la dutxa fa que no sentis la meva arribada. La humitat entela els vidres. L'espuma del sabó t'envolta. L'esponja et recórrer tot el cos, a poc a poc, i més ràpid, ara suau i ara raspa. Sospirs o gemecs denoten la teva tranquil·litat, un bany renovador. Tant necessari com agradable, després del teu constant cansament. Ara si que m'has vist però fas veure com si no... a què jugues? moviments oscil·lants, fregues sensuals, mmm... no ho sé, però m'agrada el que veig, et recolzes contra la paret... tens els ulls tancats.. de sobte els obres, em mires amb desig, alegria i ...amor, aixeques lentament el braç, m'assenyales i m'indiques que m'acosti amb el moviment del teu dit index. M'ajupo per treure'm les sabates i aprofites per arrancar-me la samarreta, els pantalons volen i a mi ja em mullen les gotes incessants de la dutxa, si l'aigua és freda, ni es nota, perquè la nostra passió l'evapora immediatament, comencem a petonejar-nos presos pel frenesí, sexe i amor, amor i sexe, i tot ben mullat!

Au! nens a dormir ;P


2 comentaris:

yuna ha dit...

caraiiiii... mullat, mullat! ;) la frase "si l'aigua és freda, ni e snota, perquè la nostra passió l'evapora immediatament" és senzillament genial!!!!!!!!!!!!

Com m'agrada jugar a aquests jocs, aix. Un petonàs, macu!

[anonymous writer] ha dit...

Jeje Moltes gràcies, Yuna!!

I a mi també m'agraden aquests jocs, però de moment he de conformar-me en descriure'ls ;P