23 d’abril del 2008

Feliç Sant Jordi

Imatge de Qiang-Huang.

Espero que hagueu tingut un bon dia de Sant Jordi.


Avui, us vull comentar una dotzena de coses:
  • Avui és el dia de les roses i les lletres.
  • Avui és el dia de donar i de rebre.
  • Avui és el dia dels enamorats, de l'amistat i de la família.
  • Avui és el dia dels petons i les abraçades.
  • Avui és el dia dels regals i les autocompres,
  • Avui és el dia de les tradicions i el consum compulsiu.
  • Avui és el dia de penjar la senyera i de mostrar els seus colors.
  • Avui és el dia de les pors i els atreviments.
  • Avui és el dia de recordar i ser recordat.
  • Avui és el dia de fer i ser feliç.
  • Avui és el dia de Sant Jordi.
  • Avui és ... el dia!
Després d'aquestes paraules, aquí va una rosa virtual: @>--^----


2 comentaris:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

he tingut el dia avans, uns rosa virtual d'agraiment.ningú m'ha regalat un llibre fins avui dia 24 (la casa volswagen on tinc el cotxe encarregat me l'ha dut fins al meu domicili!!!). no n'estic d'enamorada i no crec tornar-hi a creure mai més.amistat, familia? què es això?.autocompres, si un elevador/ventilador pel meu portàtil.senyera i creu de sant jordi al balcó. de pors ja en tinc la bossa plena i atreviments ja no en vull ni sentir a parlar.si, per mitjà del blog alguna persona s'ha recordat de mi i jo m'he recordat de masses persones que no s'ho valen.i ja paro....

[anonymous writer] ha dit...

Hola, Menta fresca! Espero que vinguin dies millors, que segur que arribaran, ànims!