8 de març del 2008

Muralles impenetrables

5 comentaris:

Tals ha dit...

No sé on és la fotografia, però a mi amb el text m'has fet recordar Carcassone, un dels llocs més macos que he vist (encara que tota ella estigui re-feta per als turistes, tot i això té el seu encant). Un petonet.

[anonymous writer] ha dit...

Bingo Tals! És Carcassone, el que es veu a la foto, i sí és espectacular, a mi em va encantar.

És veritat que el seu interior és molt turístic, però la doble muralla i les fortificacions que es poden veure, donen una vista molt guapa de la ciutadella.

I jo que sóc una mica freak, mirant la foto em va evocar l'escena abans d'una batalla, en les friccions que deuria haver-hi per refugiar-se dins les muralles, i així ha sortit aquesta composició jeje ;)

iruNa ha dit...

Home, entre la foto i l'escrit que hi has posat realment et queda un sentiment d'impotència i una angoixa... això de no poder entrar a un lloc que aparentment t'ha de servir de refugi havia de ser desesperant!
molt xula la composició anonymous!!!

samain ha dit...

Desesperació i impotència, intentant aconseguir recer quan t'hi va la vida instants abans de l'atac.
Però, en mirar la fotografia i l'escrit, he pensat en aquelles muralles que ens fabriquem al voltant nostre, que ens fan de cuirassa, i que, a vegades, la seva funció de protecció pot induir a l'aïllament.
Una bonica composició de moltes lectures, anonymous!

[anonymous writer] ha dit...

Gràcies, iruNa i Samain!

M'alegro del dia que vaig decidir obrir aquest bloc, tot i que la única intenció, era tenir un lloc on posar tot allò que escrivia, i que no fos la paperera de reciclatge, i potser la sincera opinió d'algun lector despistat.

Ara m'he adonat de la riquesa de tenir-vos a tots i totes, els i les que passeu per aquí a deixar la vostra opinió, a deixar una part de vosaltres, a deixar una nova visió, del que són les meves pròpies paraules, i que de vegades ni jo mateix les interpreto tant bé com vosaltres, o fins hi tot hi descobreixo nous significats, o simplement noves perspectives.

Gràcies i una abraçada!!