26 de març del 2008

La fi d'un projecte



Verd pistatxo és.

Bé... no tot.

Només una part.

El primer que es veu.



Per fi és meu.

És petit i estar buit.

En omplir-lo estic.

Per acomodar-m'hi bé.



És per dormir.

És per menjar.

És per no fer res.

És per viure.



Les quatre.

Tardor, hivern.

Primavera i estiu.

Són les seves estacions.



La seva vida, es lliga a la meva.

I la meva a la seva.

Junts riurem.

Junts plorarem.



Ell m'acollirà.

Jo el cuidaré.

Ell s'embrutarà.

Jo el netejaré.



Aviat hi aniré.

I la porta m'obrirà.

Segur hi estaré.

Quan la porta tancarà.



La fi d'un projecte.

Però no tot acaba aquí.

Una nova vida m'espera.

I nous reptes es preparen.

2 comentaris:

samain ha dit...

La fi d'un projecte pot ser l'inici d'un altre, com si un estirés al següent per nexes que no veiem ;)

[anonymous writer] ha dit...

O a vegades per nexes que es veuen massa, Samain! jeje :b