28 de febrer del 2008

Somiant despert

Ara que sembla que em serà més difícil escapar-me a viatjar per les vacances, és quan més ganes en tinc ;)




Viatger

Agafa la maleta,
per anar a fer una volteta.

Qui sap on?
París, Londres o Japó...
Las Vegas, Canadà o Rússia...
La Patagònia, Austràlia o al Sàhara...
Fred o calor, tant és...
Mallorca, Cuba o les Filipines...
Mèxic, Argentina o les Maldives...
Egipte, Senegal o les Amazones...

Agafa la maleta,
per anar a fer una volteta.

Qui sap com?
Creuer, avió o carretera...
A peu, en bicicleta o a motor...
A cavall, amb trineu o en canoa...
Per aire, terra o mar...
Escapar volant...
Fugir corrents...
O deixar el far nadant...

Agafa la maleta,
per anar a fer una volteta.

Qui sap perquè?
Per relaxar-se...
Per fer excursions...
Per descobrir...
Per veure...
Per sentir,
amb les orelles o el cor...
Per viure...

Agafa la maleta,
per anar a fer una volteta.

5 comentaris:

Carme Fortià ha dit...

Les vacances i el sortir del dia a dia! Ja seria bo poder agafar la maleta i marxar allà on el vent ens dugui!

iruNa ha dit...

Quines ganes de marxar que m'han entrat!! sort que és divendres a la nit i demà comença un cap de setmana de festa!! jeje...
una abraçada!

[anonymous writer] ha dit...

Jeje Carme, el vent segurament ens portaria a llocs insospitats, encara me'n fas venir més ganes ;)

Vigila amb la festa iruNa!! :b ...passa-t'ho molt bé guapa, un petonet!

Anònim ha dit...

m'ha agradat molt!!!! jo no puc vire sense anar fent escapadetas i coneixent nous llocs, noves persones....

besets!

[anonymous writer] ha dit...

Gràcies, Mercè! A mi també m'agradaria fer més escapadetes de les que faig ;)