17 d’octubre del 2008

més música

...alguna cançoneta més!

7 comentaris:

yuna ha dit...

Aquesta cançó és molt xula :) aix, com m'agraden els teus comentaris* encara tenim pendent una bossa de xuxeries, eh? jeje com va tot, guapo? un petonàs dels grans*

yuna ha dit...

eeehh... I kissed a girl!!!!! :D jejeje

yuna ha dit...

Faràs que no pari de posar el play d'aquest post, eh? :**

yuna ha dit...

...wake me up, when setember ends...

[anonymous writer] ha dit...

Gràcies guapa!! I pel que fa als comentaris, només et dono la meva opinió. Així que tu... kissed a girl aixxx!!! la pròxima vegada envia'm una foto jajaja

Petonets!!!!

Ana Carles ha dit...

M'agrada molt aquesta cançó, jo també la vaig penjar un cop al meu blog :)
Per cert, felicitats pel teu primer any bloggero i pels 100 posts!

[anonymous writer] ha dit...

Gràcies, Ana!!! A veure si m'animo a escriure alguna coseta.