4 d’octubre del 2008

1 ANY

Avui fa un anyet que vaig tenir l'esbojarrada idea de crear un bloc, com si jo tingués quelcom a dir, o a algú interessessin les meves paraules. I al llarg del temps amb més o menys assiduïtat, s'ha demostrat que hi havia coses a dir i gent per escoltar-les, i a més disposades a participar i enriquir el meu bloc. Moltes gràcies a tots vosaltres. I espero poder escriure més sovint, que últimament ho tinc una mica abandonat.

Salut, ànims i molta felicitat per a tothom!!!


3 comentaris:

yuna ha dit...

I un dia, jo em vaig caure en un forat.... un forat que es deia [anonymous writer]! i aquí segueixo, sense poder-ne sortir (ni voler-ho!), perquè Forats enganxa... perquè enganxen els teus escrits, guapo!

Moltes felicitats pel bloc! per l'any! per tu! ;)

365 petonassoss!!!

Sergi ha dit...

Moltes felicitats, i a veure si deixes forats més sovint, que se't veu poc. No deixis d'escriure, i que vagin passant els anys.

[anonymous writer] ha dit...

Moltes gràcies, Yuna!! Espero que no et fessis mal al caure jeje

No sé pas què en faré de tants petons :D

Molts petonets per tu i gràcies per passar per aquí!!

Moltes gràcies, Xexu!! procuraré passar més sovint aiii!!! ...l'estrès company jajaja

Però ja veus que de tant en tant em dono la satisfacció de dir la meva jeje ;)